This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Izabela

Hej!

Jeg er en ung pige som gerne vil afsted ½-1 helt år, og arbejde i London, da jeg er vild med byen!

Er der nogle som har været afsted?Nogle der ved hvor man kan søge jobs, eller hvilken slags arbejde der er mulighed for at få?

Så må i meget gerne skrive til mig!

Mvh Izabela.

Anonym Louise Knudsen

Hej!
    Jeg er en pige på 18 (19 til juli) jeg er igang med HF, men er ved at blive lidt skoletræt. Da jeg ikke rigtigt ved hvad jeg vil, óg som sagt er lidt skoletræt, synes jeg at det kunne rart at komme ud og arbejde lidt. Jeg nære ikke det store ønske om at fortsætte på HF hvis jeg ikke ved hvad jeg skal bruge det til, samtig med at det ikke rigtigt siger mig noget mere. Jeg har længe haft en ”drøm” om at rejse ud og arbejde et eller andet sted i Europa, men har været bange for så at sidde fast i uddannelsessystemet. og har fra hjemmefronten fået afvide at jo hurtigere jeg bliver færdig med en uddannelse jo bedre, men jeg føler bare ikke at jeg har noget i tankerne som jeg bare lige kan kaste mig over nu og her.

Håber at du svare: lulu_k@ofir.dk
    Tusind tak!

Venlig hilsen Louise

Anonym Seti

Hej Izabella……jeg har selv for nyelig været i London og arbejde lidt, efter at have blevet student…..og har faktisk tænkt mig at tag af sted igen eftersom jeg ikke ved hvad jeg vil m.h.t. videregående uddannelse. Men jeg kan fortælle dig er der altid er et jobcenteret idet område du bor i. Der er også noget der hedder “Connections” som er et slags jobcenter, du kan finde addressen på nettet, det afhænger nemlig af hvor du bor i London. Udover det er der “agencies” som er en slags arbejdsformidling, du sender dit ansøgning ind med dine kvalifikationer, også kontakter de dig. Jeg har selv arbejdet for et agency som hedder LRS (Language Recruitment Service) fordi jeg kunne tale dansk, fik jeg jobs hvor jeg skulle bruge mit dansk. Det var jobs indenfor telemarketing. Hvis du er interesseret i sådan nogle jobs kan du henvender dig der til. Hjemmesiden hedder http://www.reed.co.uk, eller gå ind på google.co.uk, og søg på agencies in London…og der vil kommer nogle frem…..Held og lykke:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account