This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

Det er ikke nødvendigt at bekymre sig for meget om arbejdstilladelse i Thailand. Ifølge loven skal du have en, men det er ikke svært at arbejde uden. Engelskundervisning er forholdsvis nemt at finde. Hvis du har eller bliver tilbudt et job, kan arbejdsgiveren hjælpe dig med arbejdstilladelse hvis de gider.

Tjek http://ajarn.com/ for engelskundervisning i Thailand. Hvis er til dykning, er det også muligt at tjene penge som dive master eller instruktør. Regn med at investere omkring 50.000 baht i dykkerkurser (dive master) + udstyr hvis jeg husker rigtigt.

Hvis du har brug for mere end 3 mdr. visum så rejs til et naboland og køb et visum på en thailandsk ambassade, når dit første visum udløber.

En anden mulighed er at være statist eller skuespiller i film eller reklamer – det kan man vist tjene rimeligt på efter thailandsk standard.

Det kan være svært at arrangere noget på forhånd, så jeg ville bare råde dig til at tage afsted. Måske kan dine venner på Phuket hjælpe dig med at finde noget.

Anonym Mieschandorff

Hej
    Jeg er en pige på snart 19 år som efter mit sidste år på gymnasiet vil ud og bo i udlandet.
    Det land jeg har valgt skal være thailand.
    Men der er så meget der skal være styr på at jeg slet ikke ved hvordan jeg skal begynde.

Nogen der kender nogen med nogle kontakter om noget arbejde, er der nogen der kender regler for at opholde sig længere end tre måneder dernede, arbejdstilladelse osv.

Jeg vil rigtig geren være i phuket det første halv til hele år, da jeg sidst var der mødte en masse fede mennesker som bor der.

Er der nogen der har prøvet det her før eller ved bare noget om det for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det? Eller er det ikke måske slet ikke så svært?
    Vh Mie.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account