This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nubber

Hej, jeg er en fyr, der skal en måneds tid til Cypern og gerne vil ha’ et job dernede. Er der nogen der har erfaringer eller har hørt om andre der har arbejdet på Cypern ?

Har prøvet AF, men de kunne ikke hjælpe, da Cypern endnu ikke er medlem af EU

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Prøv at kontakte Cyperns ambassade i Danmark:

Cyperns Ambassade
    Borgergade 28, 1.
    1300 KBH K.
    33 91 58 88

Jeg regner med at de kan hjælpe dig.

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg har forsøgt at undersøge forholdene forskellige steder på Internet. Jeg har ikke fundet noget officielt, så nedenstående skal du lige have bekræftet et andet sted.

Indtil 1. maj 2004 kræver Cypern, at EU borgere SKAL have arbejdstilladelse for at arbejde på øen.
    Men .. flere EU-borgere arbejder allerede på Cypern, og det accepteres af Politiet, som ikke gør noget ved det.

Problemet ved at arbejde uden arbejdstilladelse er, at du ikke er dækket af arbejdsniljøregler, forsikring osv. Hvilket kan komme til at koste dig dyrt. Og bliver du uvenner med nogen kan de indberette dig til Politiet, og du kan komme i klemme.

Så måske skal du tjekke med ambassaden ovenfor – det er i sidste ende op til dig.

Anonym tjabbba91

vad äter dom där jag undrar snälla svara

Anonym Gina

Hej
    Ang. arbejde på Cypern, hvor søger du det henne? Eller har du allerede fundet et job? Spørger fordi jeg selv meget gerne vil arbejde på Cypern.

Anonym lars

hmm hvad fandt I ud af.. er der en hjemmeside, hvor man kan tjekke jobs i cypern..
    hilsen Lars.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account