This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Markus G

Hej Maya

Jeg tager over og arbejder for dem her til næste år:
    http://www.dogsledding.is/index.php?option=com_content&view=article&id=65&Itemid=85&lang=en

Der er vist ikke penge i det, men det ser da meget sjovt ud.

Hilsen
    Markus G

Anonym mays889

Hej.

Er en pige på 18 år, som virkelig har lyst til at rejse, men har brug for at tjene nogle penge først.
    Kunne derfor rigtig godt tænke mig at arbejde et halvt år på Island, gerne med mennesker (men står åben for alle typer arbejde). Hvis det er muligt at tjene penge samtidig, ville det være alletiders, da jeg bare længtes efter at komme lidt væk fra Danmark og opleve noget nyt.

Hvis nogen herinde har arbejdet og samtidig formået at tjene penge enten/helst på Island (men ellers også andre steder i Norden), vil jeg meget gerne høre om hvor og hvordan, og gerne med link eller lignende til de forskellige steder.

Mvh Maya

Anonym flyvholm

Jeg har for 20 år siden arbejdet som sygehjælper på Island. Det var en dejlig tid. Men mon der er meget der stadig er det samme nu – det tror jeg ikke. Men her er en link til “mit” plejehjem:

http://www.hrafnista.is/hrafnista/heimilin/Hrafnista_reykjavik/

Flyvholm

Anonym Mark

Hej

En lille hilsen fra Island.

Jeg er selv 20 år gammel og rejste til Island 1. oktober. Lidt efter skete der det med bankkrisen.

Jeg har nu soegt efter arbejde i 4 uger uden held. Det er meget svært at finde arbejde heroppe lige for tiden fordi alle er meget usikre paa fremtiden.

Saa lad være med at tage herop, hvis du ikke i forvejen har en aftale med nogen hjemmefra! Du risikerer bare at bruge din opsparing og være noedt til at tage hjem til sidst.

Anonym sajra

Hej 🙂

Jeg har lige fået lavet en profil her. Og jeg leder også efter arbejde på Island. Jeg regner med at jeg skal afsted til oktober. Jeg har kigget mange forskellige steder, men uden held. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account