This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Er lige kommet hjem fra Borneo og overvejer kraftigt at tage tilbage mhp at arbejde der i en kortere eller længere periode. Jeg tænker på alt fra bar jobs til at undervise i engelsk – da jeg er uddannet skolelærer. Er dog ikke så kritisk og ser et job som en mulighed for at opleve noget, der kunne minde en smule om hverdag i Sabah. Vil gerne arbejde i KK eller Sandakan.
    Er der nogen, der har erfaringer med ovenstående ? Jeg tænker at det er nemmere at rejse derned og så finde et job. Men er meget interesseret i at høre jeres erfaringer !

Anonym Anonym

Hmm… Jeg ved ikke hvor nemt det er at finde et job.

Det kommer an på hvilken slags du er interesseret i. Du skal også finde bolig, have arbejdstilladelse osv.

Hvis man arbejder direkte efter gymnasiet f.eks. i tøjbutik eller sådan noget. Så får man 4 RM i timen… Ca 28 kr for 9 timers arbejde. Ved dog ikke hvad en lærerløn er. Men en politibetjent tjener omkring 3200 kr om måneden…

Jeg overvejer også at arbejde på Penang… Men ved ikke rigtigt om jeg kan omstille mig til levestandarden herude. Man kommer ikke til at kunne “nyde livet” da det er svært at spare op af den lille løn.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account