This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym meldgaard93

Jeg vil rigtig gerne rejse til Norge for at arbejde på hotel eller lign. for at optjene en god slat penge sammen.
    Jeg har søgt en del på nettet og har da også sendt ansøgninger afsted. Dog føler jeg at det er en jungle jeg er nødt til at have hjælp til at komme igennem.
    Er der nogen af jer der har erfaringer omkring hvordan man lettest får et arbejde deroppe – gerne et sted hvor der er andre unge! 🙂

På forhånd tak for hjælpen 🙂
    Eva

Anonym Dhjortshoej

Hej Eva.

Jeg har selv en plan om at komme derop for at arbejde sæsonen over. Jeg er som dig nybegynder på dette felt, og er derfor nysgerrig på at høre, hvordan det er gået dig. Har du fundet noget?

Vh. Dennis

Anonym Eva

Hej Dennis,

Ja, jeg var så heldig at blive ansat på Rauland Høgfjellshotell. Jeg sendte uopfordrede ansøgninger rundt til tonsvis af hoteller, primært skisportstederne. Men skynd dig, de fleste har fundet dem de skal bruge til vintersæsonen.
    Held og lykke 🙂

Mvh
    Eva

Anonym Dhjortshoej

Dejligt med det hurtige svar 🙂

spøjst, jeg har netop for 30 minutter siden sendt en ansøgning afsted til Rauland Højfjeldshotel. Kan du sige noget om hvorvidt der mangler personale? eller eventuelt fortælle mig hvem specifikt jeg skal tale med?

Jeg ved at jeg er sent ude. det er begyndt at blive problematisk!

Vh.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account