This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mariannehøgh

Rigtig dejligt spisested lige overfor stranden i Kata ligger
    Phileas Fogg. Her mangler de et par skandinavier til at arbejde et par timer hver dag.

Jeg er lige kommet hjem fra Kata, og kan kun anbefale stedet. Der tilbyde s fine arbejdsforhold, og vil være en luksus at supplere ferien med.
    Tjekk på Facebook Phileas Foggs Kata Beach hjemmeside.
    Kontaktpersonen taler både norsk og engelsk.
    du er også velkommen til at kontakte mig. (min datter har arbejdet der) 61787682
    Hilsen
    Marianne Høgh

Anonym mariannehøgh

Jeg ved min datter (som i skrivende stund sidder i Singapore og venter på flyet hjem ) boede på et værelse i Kata, og tror, hun spiste de måltider, som passede med hendes arbejde.
    Da restauranten er norsk ejet, er det helt andre arbejdsforhold end en thai-ejet. Min datter, som har erfaring med servering i dk også, siger, at forholdene er meget gode for alle ansatte. Lønnen er også bedre end normalt.
    Min datter har kun positive ting at sige om stedet, men skal hjem og skrive speciale på universitetet i købenavn.
    Min mand og jeg fik det bedste indtryk af både personalet og maden. Selve restauranten er ny og indbydende.
    Du kan kontakte chefen. Hvis du er på facebook, kan du søge “Phileas Fogg Kata”, og der kan du finde mailadressen, ellers sender jeg den gerne.
    Chefen er meget sympatisk.
    Hislen
    Marianne

c
    Hilsen
    Marianne

Anonym o0-me-0o

hej læste med interesse dit indlæg.:)

ved du noget om mulighederne for kost og logi? og tænkte på lønningerne om det er det samme en thailænder arbejder for, for har selv været i thailand et par gange, og ved det ikke li altid er de bedste forhold de har..?

Vh heidi

Anonym Lisbeth

Hej Marianne

Jeg vil også gerne vide lidt mere om dette job.
    Vil du sende mig en mail?

lisbethkure@gmail.com

Anonym Anonym

Hej

Der er post i din mailboks

Hilsen
    marianne

Anonym Jens

Jeg har skrevet til ham for mange dage siden, men det ser ikke ud til at han svarer….

Anonym CharlottePenelope

Hej Marianne, gider du ikke sende hans mail til min mail, charlotteheiselberg@hotmail.com, staar i laos og skal bruge et job i thailand, meget snart

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account