This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Er der nogle der har prøvet at rejse verden rundt, og arbejde for kost og logi.

Jeg har tænkt mig at rejse til efteråret, og håber at jeg kan finde arbejde de fleste steder jeg kommer frem til. Så hvis der er nogen der har gode råd, eller adresser på steder hvor man kan finde arbejde høre jeg meget gerne fra jer….

M.h.t. arbejde kan jeg umiddelbart blot sige, at de fleste hostels tilbyder gratis overnatning, såfremt man hjælper en times tid pr, dag med et aller andet praktisk. Derudover har de fleste ansatte på hostels og de andre rejsende for det meste også gode kontakter. Dette er min erfaring i Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien og U.S.A. M.h.t. fast arbejde har jeg dog ikke så meget erfaring. Andre????

Hej. 23-årig pige vil lige høre om der er “nogen derude”, der har nogle erfaringer med arbejde på krydstogtsskibe….

Glæder mig til at høre fra jer. God sommer. Smilla

Anonym Anonym

hej smilla

faldt lige over dit indlæg… Jeg har selv tænkt mig at tage afsted til florida fo rat finde job på en yacht. Se en der selv har prøvet noget ligendende:

http://www.corell.webbyen.dk

v.h. Mette Fast
    mfa@simpatico.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account