Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541425
     Bodelicious

      Der mangler volontører med start i juni og juli!!
      Hvis man kunne tænke sig at arbejde frivilligt og gøre noget for andre er dette en oplagt mulighed. På børnehjemmet Usa River Children Center i det nordlige Tanzania mangler de frivillige med start i juni og juli måned. Og det er HELT GRATIS – Dine onkostninger er kun flybillet, visum og vaccinationer. Kom og GØR EN FORSKEL for 39 børn der ellers skulle have levet på gaden, samtidig med at du oplever Tanzania som byder på både kilimanjao, safai og vidunderlige zanzibar..:-)

      Tjek tanzibarn.dk for flere informationer

      #3541427
       Michelle

        Hej! Min ven og jeg vil gerne ned til jer at arbejde, desværre kan det kun blive i 8 uger fra 1. juli, da vi starter på vores kandidat til september. Er det noget I kan bruge?

        #3541428
         Michelle

          Hej! Min ven og jeg vil gerne ned til jer at arbejde, desværre kan det kun blive i 8 uger fra 1. juli, da vi starter på vores kandidat til september. Er det noget I kan bruge?

          #3542003
           Maria

            Hej 🙂

            Min søster og jeg er interesseret, vi vil gerne arbejde i 1 1/2 – 2 måneder, og kan starte hvornår det skal være i juli, dog skal vi være hjemme igen i slutningen af august 🙂 Jeg er uddannet pædagog og har arb som frivillig på Filippinerne i et halvt år med gadebørn.

            Håber at høre fra dig !

            Maria (mariafriis5@hotmail.com)

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account