Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525023
     k_riber

      halløj…
      her til september skal jeg afsted 2 måneder, jeg skal 1 måned til new zealand, to uger til korea og to uger til thailand… hvor stor en taske skal jeg købe? jeg har forhørt mig lidt hos forhandlere som siger at de mest sælger 65 l men jeg har fået fundet et godt tilbud på en 55 l, vil den være stor nok?
      klem kristina

      #3525034
       Magnus

        Overvej hvad du egentlig har brug for at have med. Jeg plejer at rejse med en 2/3 fyldt 40L og mangler ikke noget.

        Hvis det er koldt hvor du skal hen, har du selvfølgelig brug for lidt mere tøj, men ellers burde du kunne klare dig med 2 par bukser, 1-2 par shorts, badetøj, tyndt håndklæde (rejsehåndklæder fra sports- eller friluftsforretninger fylder meget lidt), 4-5 t-shirts, evt. én langærmet, bøger, toiletsager (i små beholdere), sko+sandaler… Det fylder ikke mere end 55 L. Det er surt og unødvendigt at slæbe på en stor rygsæk.

        Bliver det koldt, kan man altid købe noget undervejs eller tage flere lag på. God tur!

        #3525049
         stine

          Tror det er meget forskelligt fra person til person, for jeg har en 75 liters taske, som jeg på ingen måde ville gøre mindre. for mig at se er 55 L alt for lidt… 😀 men igen så er min taske heller ikke fyldt når jeg tager afsted, for der skal være plads til de ting man finder undervejs.
          hilsen stine

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account