This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Batman

Hejsa. Jeg har planer om at tage til Argentina og Chile i 3-4 uger. Jeg har en plan om at købe/leje en motercykel og nyde livet fuldt ud. Jeg håber imidlertid på, at jeg kan få nogle gode råd inden rejsen planlægges helt:

1. Er der nogen, der har prøvet noget lignende og derved har forslag til en suveræn rute?
    2. Hvor nødvendigt er det med spanskundervisning?
    3. Er der mulighed for at tage et motercykelkørekort i argentina inden for en overskuelig periode. Kan dette evt. overføres til Danmark?
    4. Andre gode råd!

På forhånd mange tak.

Anonym Anonym

Hej…
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig angående motocyklen men spanskundervisning er helt klart et stort stort plus -jeg er selv netop kommet hjem fra en rejse til bla Argentina og Chile, hvor jeg blev nødt til at bruge et par uger af rejsen på et intensivt kursus i spansk (i Santiago de Chile) da jeg fandt ud af at det simpelthen ville gøre en verden til forskel for hvor meget jeg fik ud af resten af turen!
    Vejene i det sydlige Chile/Argentina er ret dårlige, hvis de overhovedet er eksisterende…! Kan ikke udtale mig om de nordlige dele da jeg ikke var nordligere end Santiago!
    Begge lande er helt fantastisk spændende, men med kun 3-4 uger skal du virkelig vælge et område ud helt specifikt, da det er meget store lande og afstande du har med at gøre!
    Og så skal det lige siges at Chile er dyr i forhold til Argentina, så hvis det drejer som om en budget rejse skal du nok fokusere mest på Argentina…
    Håber du kan bruge dette til noget

Anonym jess@argentinatur.dk

Hejsa, jeg bor og arbejder her i Argentina, skriv til mig på jess@argentinatur.dk med dine spørgsmål og jeg skal gøre hvad jeg kan for at besvare dem.
    MVH, Jess

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account