This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sanne_1987

Hej alle!

Jeg planlægger at rejse til Sydamerika fra januar – og kunne godt tænke mig at starte ud i Argentina med noget frivilligt arbejde. Jeg har kigget på forskellige organisationer, deriblandt Projects Abroad, som jeg dog synes er meget dyrt.

Vil høre, om nogen har kendskab til andre organisationer i Argentina, danskere som bor der, som kender nogle gode projekter, eller noget andet relativt?

Mange hilsner Sanne

Anonym K

Hej!
    Har du set på ms.dk hvilke projekter der er? Så vidt jeg ved også længerevarende, hvor du selv betaler rejse og forsikringer 🙂 men måske billigere end de organisationer som arrangerer det hele for dig.

Anonym aeb

Hej Sanne.

Hvis du ikke er ked af at arbejde frivilligt for en kirkelig organisation, så vil jeg foreslå dig at kontakte en pinsekirke i DK og spørge dem. De har i hvert fald både børnehjem og andre hjælpeprogrammer, der sagtens kan bruge frivillige. Det er både danskere og svenskere, der er udsendt til dette arbejde. Det koster dig rejsen derned. Da jeg var der for mange år siden, var jeg på et børnehjem, og det var en super oplevelse.

aeb

Anonym Jacques

Prøv at tjekke http://www.road2argentina.com ud. Dem rejser jeg med også i Januar, dog ikke som frivillig i første omgang. De har fået ret gode anmeldelser!

🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account