This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MissAdventure

Jeg elsker at dykke og har både OW og AOW… desværre er der ikke nogen i min nærmeste omgangskreds, der deler interessen eller har mulighed for at tage med…

Jeg vil gerne afsted omkring påske i 7-10 dage…. vil gerne på en arrangeret dykkerrejse…. men mangler nogle konkrete erfaringer at trække på…

Er der nogen, der har erfaringer med arrangerede dykkerrejser???

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Nu ved jeg ikke om du bor øst eller vest for storebælt. Kingfish som ligger i kbh. arrangerer mange forskellige ture og har vist ret stor succes med det. De ligger på Gl. kongevej og mine erfaringer med dem er gode. De arrangerer både ture hvor en af ejerne selv tager med som guide og ture hvor du tager afsted alene og dykker hos en operatør på destinationen.

Deres dykkerture kan være alt lige fra en forlænget weekend i Sverige til de ultimative dykkeroplevelser på f.eks. Galapagos eller Cocos Island. Prisen afhænger naturligvis derefter.

Prøv at gå ind på deres hjemmeside, så bliver du sikkert meget klogere. God tur.

Anonym Anonym

Tak for jeres svar…
    Jeg bor på Fyn…
    Har kigget på Kingfish… men deres eneste grupperejse ligger på et tidspunkt, hvor jeg ikke kan få fri fra arbejde…
    Kan kun rejse i uge 8 eller 10 dage i forbindelse med påsken (midt april – slut april).

Vil helst på en grupperejse…

Og meget gerne høre konkrete erfaringer med bestemte bureauer, destinationer – og om hvordan det er,at være på en arrangeret tur???
    Kan det anbefales???

Anonym Dennis

Der er mange dykker klubber som arrangerer ture tit. Så find din lokale dykker forretning, så kan de helt sikkert booke dig eller til noget eller henvise dig til anden klub som booker.

Anonym Lasse.81

Jeg var sidste sommer på en liveaboard tur til nordlige rødehav. Atlantis rejser stod for turen. Det var en super oplevelese. Dog var maden ikke den store oplevelse, men man blev mæt. Båden var super lækker, og det var let at få grej af og på.

Jeg ved at scubatravel.se arrangerer en danskertur til december. Ellers er der dykkergitte, hun skulle også have ret godt styr på sagerne.
    Men generelt er der ikke så mange “dansker ture” så man må tage fri når de er arrangeret.
    Ellers må du melde dig ind i en dykkerklub på fyn. Hvis den er tilstrækkelig stor, skulle der være mulighed for at arrangere jeres egen tur.
    Jysk har bl.a. ture til Filippinerne, der regner jeg selv at skulle ud til næste forår.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account