This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia.Kjær

Hej Alle:)

Næste år lander jeg i Singapore med min veninde.. vores tur lyder på:
    Fillippinerne 2,5 uge
    Vietnam 2-3 uger
    Thailand 3 uger

Australien 1 månede, hvor vi rejser fra Syndey til Cains med greyhound buspas..

Hvor meget skal vi have i lommepenge? Vi skal bare have et sted at sove og noget at spise… Det skal ikke være luksus.. Derudover har vi ingen billetter rundt i Asien, kan man vente med at købe det til man kommer der?
    Jeg har fundte nogle flybilletter Singapore-Filippinerne-Vietnam-Bangkok til ca 500 pr stk.. Stiger det meget, eller er det altid de prisklasser??

PFT:)

Anonym Dennis

For 3 måneder….Hvad hostel og mad angår er det dyrest i AUS og der skal du regne med : Pr person : 100-125 kr per nat for hostel og vel nok 100 kr for mad pr dag per person, alt afhængig af hvor meget du selv gider at lave mad, og om der er morgenmad incl i prisen på hostel – det er der tit i AUS så led efter det. De andre lande er billigere, så du kan regne en “max-pris” ud fra AUS priserne. Så er der jo til sidst Shopping pengene. Jeg ved jo ikke hvor meget tøj , sovenier du køber 🙂 Priserne er udfra hvad jeg selv ca brugte i AUS sidste år. Pas på med at køre FOR meget i bus når i kun har en måned, hvis i har planer om at se noget. Når i har set Sydney og omegn(Blue Mountains), så flyv evt til Brisbane eller Ballina(hvis i vil forbi Byron Bay – ANBEFALET) – og derefter brug bussen op til Cairns. Der er ikke sååå meget at se mellem Sydney og Brisbane – der er mere spændende ting mellem Brisbane og Cairns hvis man skulle prioritere tiden – så der kunnne i spare 1/3 af turen, altså 1000 km og mange mange timer og lægge kræfterne i området mellem Byron Bay(Brisbane) og Cairns.

Anonym Mia.Kjær

Undskyld, men havde først set dit svar nu:(
    Men det lyder meget rimeligt med Aus.. Troede egentlig det var langt mere dyrt?
    Kender du noget til priserne i Asien?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account