This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym marielouiseb

Frisk og glad pige søger en selvstændig, moden og eventyrlysten rejsepartner til en tur rundt i Asien i efteråret 2010.

Rejseformen er backpacking, og nøgleordene for rejsen er lokalbefolkning, kultur, natur, dyreliv, sol, strand, dykning, farverige drinks, elefantridning og en masse andre skønne ting.

Har specielt Vietnam, Laos og Cambodja i tankerne, men vil også kunne overtales til at tage andre steder hen, så send mig en mail og lad os snakke om det og finde ud af, om vi ville være et godt match.

/Marie Louise

ps. om du er mand eller kvinde er underordnet, bare du har mod på livet og lyst til at rejse.

Anonym Ida

Hej Marie Louise..

Jeg er en frisk pige på 23 der har været i Thailand og kina som backpacker i foråret..
    Jeg har selv overvejet sådan en tur til efteråret… ca 3 mdr.. Ville dog også gerne have Malaysia og evt. Borneo med..
    Men send mig en mail hvis du er interesseret.. 🙂

Venlig hilsen
    Ida (ida.klitgaard@jubii.dk)

Anonym PeterGade

Min lillebror og jeg skal afsted fra sen september til starten af december. Vi har planer om at rejse rundt i hele sydøst asien (-vietnam, da vi skal på 3.ugers rundrejse i Juli, i netop Vietnam) Vi kunne evt. følges af noget af vejen?

Vi har planlagt noget ukendt jungle tempel jagt i Cambodia, hvis det kunne have interesse 🙂

MvH

Peter

Anonym marielouiseb

Hej Peter..
    Det kan det hele sikkert.
    Kan jeg få din e-mail. ?

Venlig hilsen marie louise:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account