This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Odense1982

Jeg er i gang med at planlægge 6 ugers rejse i Asien (fra ca. 23/6 – 6/8)…. de billigste flybilletter, jeg kan finde er fra Airasia…. udrejsen er dog ret dyr… hvis jeg kigger på priserne for de kommende måneder, er de en del billigere…. er jeg for tidligt ude mht. at bestille til d. 23/6-10???? Er der nogle, der har erfaringer med Airasia generelt og med deres priser??? Stiger eller falder priserne med tiden??? Hvornår bør man bestille?

Er der nogen, der kan anbefale et billigt hotel til overnatning så tæt på Stansted Lufthavn (London) som muligt??

Er der nogle, der har anbafalinger I forhold til, hvor man skal bo, og hvad man skal se i Malaysia og på Borneo?

Anonym Anonym

Generelt er mine oplevelser med Air Asia at deres priser er lavere jo længere tid i forvejen du bestiller. Men der er ikke en finger at sætte på selskabet. Meget fine og næsten helt nye fly.
    Jeg kender ikke til hoteller ved Stansted. Jeg synes du skulle prøve at tjekke Turkish Airlines. Til Bangkok er det ret billigt. Så sparer du også overnatningen i London.

Air Asia er ekstremt billigt indenrigs i Malaysia så du kan jo komme vidt omkring og se en masse..

Anonym Jannie

Tak for svaret….

Jeg har ikke kunnet finde billigere rejser til Thailand, end den til Malaysia…..
    Og jeg har været i Thailand før, så ville nok alligevel bare flyve videre fra Bangkok…

Som priserne er på Airasia pt. koster en billet London / Kuala Lumpur t/r 4440 kr. pr. person inkl. baggage, mad, comfort kit og afgifter…..
    Hvis der dukker nogle billige flybilletter op på Ryanair… og det burde der gøre, de kører jævnligt kampagner og har ofte billig-onsdag, så løber det ikke op i over 5000 kr. pr. person…

De billigste rejser jeg har kunnet finde til Bangkok koster 5300 kr…

Hvis man booker allerede nu her, har jeg fundet et dobbeltværelse på Hilton i Stansted Airport til 389 kr… og vi skal kun overnatte på hjemturen…

Lyder det som nogle fornuftige priser, eller kan det gøres billigere??

Vil også meget gerne høre om rejseoplevelser fra malaysia og Borneo 🙂

Anonym Mads Andersen

Lige omkring Borneo, Det er virkeligt et fedt sted, dog fandt jeg det ret dyrt, altså hvis man rejser på et budget..

Men ang. ting der er vær at bruge tid på, er der et par billeder fra min tur til Borneo på http://www.thildeogmads.dk

Måske kunne det give dig et par ideer.

God Tur

Anonym Anonym

brugte airasia 4 gange sidste sommer og det var fint. De var godt nok forsinket 3 af gangene, men vi havde ikke travlt, så det gik fint. Med andre ord, hvis du skal nå et fly videre, så ville jeg nok sørge for at tage den tidlige afgang, så du har lidt buffer tid.
    Desuden fik vi vouchers pga. forsinkelserne, som var mere værd end vi havde betalt for billetterne. Alt i alt en rigtig god service og fine fly, men for mange forsinkelser.
    Hvis du allerede nu kender din rejseplan i malaysia nu, så ville jeg booke deres hotel – tune hotels – nu.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account