This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym @nd

sider og prøver på at få regnestykket til at gå op med hensyn til at få set så meget så muligt på 3 mdr. i sydøstasien.. tænkte så på at flyve en del rundt med airasien så skulle lige høre om der er nogle med nået erfaring omkring det eller er bus tog at fortrækker selv når tiden er knap… håber på lidt hjælp:) tak

Anonym tln

Asien er et stort område. Fra Sibirien i nord til Indonesien i syd (Nu skal der nok være en der retter mig og fortæller mig at Indonesien ikke er det sydligste land i Asien, men lad nu det ligge 😉 )

Hvis du vil rundt iblandt nogle af eks. Indien, Nepal, Thailand, Malaysia, Vietnam og Indonesien. Så skal du nok regne med at skulle flyve. Men vil du bare tage fra Thailand over Malaysia til Indonesien så kan du godt tage en bus i ny og næ.

God Tur

Torben

Anonym Marlene

Du kan nemt tage en rundtur med bus rundt i feks. Nordthailand, Laos, Vietnam, Cambodia go så Sydthailand. Er nemt at komme rundt med busser. Nogle af de længere strækninger kan du så flyve, men Airasia flyver jo ikke alle steder…

God tur. Asien er fantastisk at rejse rundt i.

;o)

Anonym willy skou

skal du fra Nordthailand til Malaysia og ned vil jeg stærkt anbefale tog, man lægger ned, og sover ,kører om natten , spare en overnatning
    og er billigt

Anonym lisette

hey..
    rejste for et par måneder siden rundt i Asien.
    fløj Air Asia et par gange det var nemt og billigt,
    læg dog mærke til at der er et tillæg på 500 bath for at flyve til og fra Thailand. men det er at fortrække at flyve i malaysia.
    Vietnam og Cambodja er klart nemmest og billigst med bus. tror vi gav omkring 20 dollars med bus gennem hele Vietnam med en 6-7 stop.
    nattogene i Thailand er fantastiske..

Anonym jalte ozo (find mig på skype hvis du har flere spm)

min mening. hvorfor skal alt planlægges hvorfor ikke bare drive med vinden i bedste vagabondstil. planlægning skaber bare stressfælde som mange førstegangs rejsende falder i.

Mht. at flyve kan du altid spare tid og kræfter – men så bliver det jo ikke så H.C. Andersen agtigt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account