This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ninna87

Hejsa

så er der blevet lavet nogen ændringer 🙂 vi skulle til australien at rejse men har nu bestemt os for at tage til asien i stedet for ( fordi det blev for dyrt:/ )

Vi er som to nyudklækkede unger og har ingen rigtig ide hvor vi skal hen 🙂 ( men vit skal helt sikkert til Kina dog, men hvor ved vi ikke)

Vi vl gerne høre fra jer 🙂 hvad anbefaler i ??? 🙂

ps der hvor vi tager hen skal helst ikke være utrolig fattigt :/

Anonym jesper

hej i to..
    Har selv lidt samme problem som jer, kan heller ik rigitg finde ud af hvor jeg skal tage hen.
    Men kina er et must siger i? super dejligt land har selv været der..
    Vil anbefale nogle af de lange togture, der kommer man virkelig ind på livet af den rigtig kinesier.
    Noget af det bedste ved kina er, man ik behøver betale for alt.
    syd for beijing ligger der en by ved navn tianjin, de har et heldig bjerg, hvor den eneste vej der op er op af 10.000 trappe trin, jeg lover jer, det er det hele hver..
    Og et lille plus der er ingen tourister næsten kun kinesier..

Andre lande ville jeg måske vælge vitnam, billigt, rigtig dejlige mennesker, og knap så mange tourister som thailland…

skriv endelig hvis der er et eller andet…

Anonym Hanne

Kina er fantastisk! Beijing og Yangshou er et must!
    Nepal er også fantastisk – naturen er enestående – (himalaya), og folket er utrolig venligt.
    Sydøstasien mener jeg, at være lidt af en light-udgave af backpacking, men mange er vilde med det..

Anonym Marie_bb

Indonesien er også et fantastisk land. Masser af virkelig flot natur, de gladeste mennesker i verden, vildt party og surfer liv på Bali. Steder med mange turister og steder med få turister. Strande og turist atraktioner.
    Så der er bare alt:)

Go’ tur!

Anonym Michelle

Hey..

Det kommer jo meget an på hvad I vil opleve???

Turist-ting, natur, dyr, adentures eller???

Har selv været i Thailand, i selve Malaysia og på Borneo, så det er de lande jeg kan hjælpe med…

Michelle

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Vil anbefale vietnam og Laos. De er begge billige og er dejlige lande at rejse i.

Derudover er det vel næsten et must at tage til Angkor Templerne hvis I alligevel er i den region.

Thailand vil være oplagt til strandferie og dykning 🙂

Go tur 🙂

Shu Lei Gen

Kan kun anefale 100 % P.R. China, jeg er selv fastboende, emigreret til kina.
    Vi bruger ikke kun fly, men ogsaa bus og tog til transport rundt paa forretningsrejse, ikke meget billigere, men du faar ineseren ” ind under huden”.
    Tog billetter kan ikke kun koebes pa Stationen, men ogsaa fra udsalgssteder rundt i byerne !

Anonym Pernille

Cambodia og Borneo er ret fantastisk!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account