Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3531141 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Kongshavn

HEJ.

vi er 3 gutter der skal til vietnam, laos, og slutter af i thailand.

vi er nybegyndere inde for det. så vi ved ikke rigtig om hvor mange penge vi skal have med på turen og ved ikke helt hvor man skal bruge visum henne?

Stefanie

I har brug for visum i Vietnam hvis I skal være der i mere end 15 dage.
        I Thailand får i 30 dage som turist uden visum ved indrejse med fly, dog kun 15 dage ved indrejse over land. Hvis I skal bruge mere tid kan I rejse ud og ind af landet, dette må i dog max gøre 3 gange. Læs mere på http://www.thailand.dk/visum/visum.htm

Kongshavn

Lyder kanon
          tak for svaret men ved du ca. hvor mange penge man ca kommer til at bruge?

på forhånd tak!

Stefanie

Nej det ved jeg desværre ikke, jeg står selv og skal afsted til januar, men jeg regner med omkring 10000 kr. pr. måned. Så må vi se hvor langt det rækker 🙂

Thomas

Man kommer ikke helt galt afsted med et backpack-budget i de lande, som hedder 250-300 kr pr. dag. Laos er forresten noget billigere end Thailand og Vietnam. Vi boede på nogen fine 7$ guesthouses i Luang Prabang.

DeXter

Vil sige at et budget på 10000 kr. pr. måned er meget godt, som udgangspunkt. Kunne selv klare mig for 6000 sidst jeg var afsted. Og sparet ikke rigtig på andet end hostels, tog altid de billigste. Det er jo kun et sted man skal sove og opbevare bagage.
                Og så kørte jeg meget med lokale busser istedet for tuktuk osv.

Men god tur til jer begge. 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account