This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym – bartholdy –

Jeg har planer om at rejse i august eller septemper i ca 14 dage. jeg har lige været i thailand i sidste måned, og er nu blevet lidt hookt på asien. mit spørgsmål er hvor det er godt at tage hen på denne årstid? vi har kigget på mange forskellige steder indtil videre, feks beijing i kina. men også tanzania (zanzibar) vi er 3 unge gutter på 25 år som godt kan lide “lidt gang i den” så det skal helst være et sted hvor der er lidt unge mennesker. og samtidig skal det også være et sted hvor vejret er godt. vi har også været lidt inde på vietnam. men som sagt aner jeg ikke hvorhenne det er godt at rejse på denne tid af året. er der nogle der har nogle gode/dårlige erfaringer med beijing?

på forhånd tak.

Mvh Thomas.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej Thomas.
    Tre drenge på tur i östen.Kan Anbefalde jer koh pan nang,full moon party haf moon party masser af fester på had rin beach.Men rigtig mange gode steder hvor i kan slappe af og nyde de flotte stranden som had yuan, had yao,lej nogen motocykler og köre rundt på öene og nyd det söde liv med god thai mad og en masse unge mennsker.lars

Anonym Michella

Jeg har været på bl.a. Zanzibar – hvilket er store bounty strande, hvor der er muligheder for at lave en masse aktiviteter i vand, fx. dyrkning.
    Hvis I vil have festlige tilstande, skal I tage til Nungwi/kendwa rocks, som er ligger på oppe på nordøen. Der er også fullmoon-fester
    Bare sørg for at I ikke rejser derhen hvor ramadanen er igang – det sætter noget af en dæmper på festlighederne.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account