Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528892
     globetrotten

      Fem lande på kun tre måneder er lige i overkanten. Cambodja og Laos kan gøres 2 uger pr. land. Vietnam kræver i alt fald en måned, det samme gør Malaysia efter min mening. Thailand måske 3 uger, det kommer an på, hvad du vil se. Synes generelt det er ærgerligt at skynde sig igennem landene, så med kun tre måneder ville jeg fravælge et af dem. Eller tage en måned ekstra 🙂

      #3528888
       IBP87

        Jeg har besluttet mig for at rejse til asien næste år (2010) fra omkring start februar måned og 3 måneder frem.

        Har planlagt at tage til Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam og Malaysia

        Men har gået lidt og tænkt på hvor lang tid jeg skal bruge i de forskellige lande? Har selv kun rejst i Thailand, og var vild med det

        Ville rigtig gerne høre fra andre som har rejst i de pågældende lande, hvad i syntes om dem. Hvilket af landende skal man bruge mest tid på?

        VH
        Iben

        #3528898
         Anonym

          Det er min erfaring at man min. skal bruge 1 måned i hvert land. Dette så man ikke suser igennem en masse lande bare for at få set så meget som muligt. Samtidig har man mulighed for at blive hængende på steder man rigtig godt kan lide. En alt for stram tidsplan er stressende at overholde og giver ikke meget rum til overraskelser. Husk at man i hvert land jo kan bruge oceaner af tid.

          #3528924
           comeawaywithme

            Jeg ville nok også springe et land over hvis jeg var dig. Det er rart at have god til at udforske hvert enkelt land. Synes altid man fortryder hvis man rushede igennem og ikke fik set alt det man ville.Jeg vil sige du skal bruge min 14 dage i Laos, 14 dage i Cambodia, 1 måned i Vietnam, 1 måned i Thailand og sikkert også en måned i Malaysia (Der har jeg dog aldrig selv rejst).

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account