This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dyhrdata

Hej alle,

Jeg håber at der er nogen som evt. kan hjælpe med nogle gode idéer. Vi er 5 unge gutter der skal 1 måned af sted til Asien. Det kan desværre kun lade sig gøre i juli måned bl.a. af arbejdsmæssige årsager. Vi har kigget os lidt for men er kommet frem til at der desværre er utroligt regnfuldt i den periode. Er der nogen der har nogen gode idéer til spændende og billige steder man kan tage hen på den årstid, hvor der måske er knapt så meget regn som de steder vi har kigget. Vi havde oprindeligt tænkt på enten Cambodia/Vietnam eller Filipinerne…

Anonym Peter og Suzanne

Hej alle.

Min kæreste og jeg er ved, at planlægge en ca. tre måneders tur til Vietnam. Vi vil gerne lave noget frivilligt arbejde, men har ikke kunne finde noget, hvor man f.eks. kunne lave noget i en måneds tid. Er der nogen der kender til noget?
    VH. Suzanne og Peter

Anonym Anonym

Hej mht vejret, har jeg bla rejst i Thailand og Malaysia på det tidspunkt, og jeg synes ikke regnen var et problem, det regner som regl kraftigt et par gange om dagen, hvilket er ret forfriskende pga den høje luftfugtighed der er på det tidspunkt. Jeg tror det er ligesådan i Laos og Cambodia. De problemer der evt kan være,er måske hvis man vil trekke i områder der får meget regn,eller veje der kan være svære at komme frem på, men det oplevede jeg ikke, og jeg var på trekkingture i både Thailand og Malaysia.
    God tur

Anonym dyhrdata

OK. Tak for det… Vi har kraftigt overvejet at kombinere Cambodia med Kina, ca. 14 dage hvert sted… Nogen som har erfaringer med disse to steder i juli? Nu ved jeg godt at Kina er rimelig stort men vi har ikke valgt sted i Kina, så alle input er vi glade for 🙂

Anonym paciphae

Jeg rejste i Kina i august sidste år. Ingen problemer med regnen. I løbet af den måned jeg var afsted oplevede jeg ikke mere end 5-6 voldsomme regnskyl, som normalt var ovre indenfor en times tid. Resten af tiden var det tørvejr.

Anonym Anonym

Jeg kan anbefale Malaysia.

Her er billigt, varmt, folk er rare, smuk natur mm.

Spørg hvis I vil vide mere præcist;)

Anonym Martin Dyhr Jørgensen

Ok… hvordan er vejret i julimåned i Malaysia?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account