This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej jeg har rejst i Thailand og Malaysia på sammetids punkt. Det regnede kraftigt en eller to gange dagligt, nogle dage slet ikke, og det var ret forfriskende da det største problem efter min mening er den højeluftfugtighed i den periode. Både i Thailand og Malaysia var jeg ude at trekke uden problemer. I Thailand er det lidt forskel på hvor meget det regner og hvor varmt det er alt efter om du befinder dig på Øst eller Vestkysten, sådan er det sikkert også i de andre lande. God tur

Anonym Anonym

Hej.

Har rejst i samme periode og der regnede det måske en til to gange om ugen… synes ikke det var slemt overhovedet…. men når det regner.. ja så kan man mærke det…tager selv derned midt juli og det er ikke fordi jeg har tænkt mig at pakke regntøjet…

Anonym Evse

Hej allesammen!

Min rygsæk trænger efterhånden gevladigt til at blive luftet, så derfor er jeg i gang med at planlægge et smut til Asien. Jeg er studerende så min eneste mulighed er, at tage afsted i juli-august. Jeg regner med, at det bliver ca. 5 uger fra omkring 1. juli og frem.

Mit spørgsmål er, om der er nogen, som har nogle erfaringer med at rejse på den tid af året? F.eks. i forhold til regntid. Hvor meget regner det, er det til at komme rundt, og er trekking helt udelukket? Og ellers er generelle tips meget velkomne! :o)

Jeg er selvfølgelig klar over, at Asien er et vidt begreb! Det er først og fremmest Vietnam og Cambodia jeg er interesseret i, men jeg vil også meget gerne høre om f.eks. Malaysia, Thailand og Laos.

Anonym sarah_smil

Hvis du vil vide mere kan du gå ind på dmi.dk og se klimadata for de forskellige steder.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account