This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lrose

Hejsa..
    Min kæreste og jeg overvejer at tage ud og rejse i 5 uger til sommer. Vi vil gerne besøge Thailand, Vietnam og Fllipinerne men er lidt bekymret over hvordan vejret vil være eftersom det jo er regntid på det tidspunkt. Jeg har tidligere rejst rundt i Thailand men det var i januar og februar så er bange for at blive skuffet.
    Er der nogen der har rejst rundt i asien i juli/august og kan i anbefale det eller skal man holde sig væk i regntiden?

Hilsen Louise

Anonym Anonym

Jeg kan varmt afbefale at rejse i Asien i regntiden. Selvfoelgelig er der mere regn end om vinteren, men ofte er det en stor regnbyge om dagen (den varer som regel 30 – 60 min). Men ofte har man dejligt vejr. En fordel er ogsaa at der er faerre turister, hvilket vil sige at bolig ofte er omkring halv pris, sammenlignet med hoejsaesonnen.

Anonym Anonym

Tusind tak for dit svar 🙂

comeawaywithme

Jeg kan faktisk bedst lide at rejse i Thailand i regntiden. Der er ikke lige så mange turister og det er muligt at bo billigere. Og så er det sjældent det regner hele dagen.

Anonym jrolskov

I skal helt sikker prøve Chumphon, jeg var der i 2008 i september mdr. og det var fantastisk. Der var ingen tourister og der var hvid sandstrand så langt øjet rakte. Meget romantisk.

Julie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account