Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527598
     Pultz

      Hej, nogle der har rejst i Laos, Cambodia, Thailand, Borneo, i de områder i månederne maj, juni, juli, august?
      Der er noget der siger mig det er regntid?
      Hjælp?!

      #3527599
       mbeltoft

        Jeg var en måned i Thailand i juli 07 og jo det er regntid men det betyder ikke at det regner hele tiden.

        Der kom engang i mellem en kraftig torden byge men det var stadig over 30 grader varmt så lidt vand ind i mellem var bare rart. Og bygerne varede ikke mere en 20-30 minutter og så skinnede solen igen. Sådan en byge kom der måske 2-3 af om ugen.
        Så I thailand der er i hvert fald ikke noget at frygte ved regntiden

        #3527780
         Mr9000

          Jeg var på Malaysisk Borneo hele juli 2008, og der var langt det meste af tiden skyfrit og solskin. Om natten regnede der meget, men i dagslys var vejret fantastisk.

          Hvis du kommer til Borneo så gå ikke glip af turen til Kinabantaganfloden, hvor vi så vilde orangutanger, næseaber, macaque aber, krokodiller, elefanter, flotte fugle og en masse varaner.
          I Sandakan på østkysten af Sabah kan jeg anbefale jer at bo hos Sandakan Backpackers. Hos dem kan du booke turen til kinabantangan. Det er bare at komme afsted. Vejret havde vi med os, så mon ikke du også vil få det.

          #3528259
           Maja

            Skal man booke længe i forvejen på Sandakan Backpackers? Tænker både på overnatning og turen til kinabantangan? Kan du evt. uddybe lidt om turen der står ikke så meget på deres hjemmeside ..

            Tak
            MVH Maja

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account