Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533241
     none

      Hej Folkens.

      Jeg er en frisk pige på 22 år, der søger en rejsepartner. Jeg vil meget gerne opleve Thailands venlige befolkning, fantastiske natur og vilde hovedstad. Jeg er ikke specielt interesseret i kultur, men vil derimod gerne ud og udfordre mig selv, ved forskellige adventure-aktiviteter. Derudover kunne det være ultimativt fedt at tage dykkercertifikat. Jeg er åben for andre destinationer, udover Thailand 🙂 Jeg regner med at starte på psykologi-studiet i København til september. Så en på opleveren inden 5 års hårdt slid, synes som en oplagt ide.

      Smid en besked 🙂

      #3533345
       Greve85

        Til at starte med ville jeg ønske jeg kunne tage med! Når det så er sagt, er Thailand et fantastisk land at være backpacker i efter min mening. Den venlige befolkning der altid er klar på at hjælpe en så godt som de nu kan og de uendelige muligheder landet tilbyder dig;) Dykkercertifikat er der også rig mulighed for at tage, jeg tog selv et padi course som er anerkendt verdnen over, og føler mig sikker i mine dyk;) pluds giv dig selv den oplevelse at tage forbi Koh Phangan til half moon party, super fed oplevelse.. God tur.

        #3533488
         Hestbech

          Hej..
          Jeg er en pige på 23 år, som går lidt med samme tanker som dig. skal selv starte på studie til september, og ville gerne rejse rundt i Thailand fra juni til engang i august.. Skriv en mail på Maria-hestbech@hotmail.com hvis du er interesseret:)

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account