Vil da lige prøve at svare dig, da du ikke har fået svar..
Har lige selv bestilt en tur til Thailand/Laos gennem jysk, dog ikke en pakke som den du kikker på..
Er ikke selv så meget for planlagte pakke ture så tog bare ind til jysk havde bestilt tid ved deres asien ekspert.. Havde selv lavet en plan over hvad jeg nogenlunde ville se og rejserute og med hendes hjælp fandt jeg en ca rute.. Hun kom med en masse gode forslag og gode historier fra hendes egne ture.. Super god service og man kunne virkelig mærke hun ikke havde travlt, men hun havde tiden og lysten til at fortælle om hendes egen tur..
Billeten var en rimelig pris, fik den på wundercard da jeg ikke er fyldt 26 endnu.. og fik god hjælp til visum..
Så alt i alt har det indtil videre været super god service og hvis der ikke bliver nogle problemer bruger jeg dem gerne igen, det måske lidt dyrere men man får også en masse gode tips med på vejen 🙂
Bestilte selv ved Jenna fra århus..
Håber du kunne bruge noget af det.. og god rejse 🙂