Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545958
     miavibsig

      Hej alle sammen.

      Jeg ville lige høre om nogle havde rejst med Jysk Rejsebureau, og hvad de i så fald har haft af oplevelser.
      Jeg overvejer at tage til Indien, Nepal, Thailand og Vietnam, men vil super gerne høre om andres erfaringer først.

      http://www.jysk-rejsebureau.dk/aktivitetsrejser.asp?AjrDcmntId=3839
      Det er den her tur jeg er ret hug på :-).

      Jeg vil gerne høre om alt fra serværdigheder i de pågældende land, til budgetter og så selvfølgelig erfaring med Jysk!

      Ha’ det skønt!

      #3545963
       Tine

        Jeg har også brugt Jysk to gange og har begge gange været mere end tilfreds, men synes at deres “tilbud” på netop denne tur lyder lidt dyrt, en returbillet til Bangkok koster vel omkring 4-4.500 kr, selvfølgelig får du et par overnatninger og nogle flere flyvninger oveni i deres backpacker tilbud, som du har set på, men synes at 16.496 kr er alt for meget ift hvad du får for det!…prøv evt at se her: http://www.jysk-rejsebureau.dk/jordomrejser.asp?AjrDcmntId=2713 det er da et bedre tilbud i mine øjne (og du kan jo også tage forbi Vietnam), men ellers prøv at kontakte en konsulent og forhør dig om billetter til Nepal, Indien, Thailand og Vietnam. Du kan jo finde en rejsemakker herinde eller via jysk’ og kilroys hjemmeside

        #3545964
         miavibsig

          Tusinde tak for jeres svar!
          Jeg tror jeg vil kkigge lidt videre, og sammenligne priser, og evt. kigge på andre rejseformer også. Det er lidt dyrt, og er sikker på i har ret i, at man vil kunne gøre det billigere ved at planlægge selv.
          Endnu en gang tak 🙂
          Og dejligt at høre godt om selskabet, har også selv kun oplevet positive ting hos dem.

          #3545962
           Fighter88

            Vil da lige prøve at svare dig, da du ikke har fået svar..
            Har lige selv bestilt en tur til Thailand/Laos gennem jysk, dog ikke en pakke som den du kikker på..
            Er ikke selv så meget for planlagte pakke ture så tog bare ind til jysk havde bestilt tid ved deres asien ekspert.. Havde selv lavet en plan over hvad jeg nogenlunde ville se og rejserute og med hendes hjælp fandt jeg en ca rute.. Hun kom med en masse gode forslag og gode historier fra hendes egne ture.. Super god service og man kunne virkelig mærke hun ikke havde travlt, men hun havde tiden og lysten til at fortælle om hendes egen tur..
            Billeten var en rimelig pris, fik den på wundercard da jeg ikke er fyldt 26 endnu.. og fik god hjælp til visum..
            Så alt i alt har det indtil videre været super god service og hvis der ikke bliver nogle problemer bruger jeg dem gerne igen, det måske lidt dyrere men man får også en masse gode tips med på vejen 🙂
            Bestilte selv ved Jenna fra århus..

            Håber du kunne bruge noget af det.. og god rejse 🙂

            #3545974
             Anonym

              Jeg har altid brugt Jysk når jeg rejser til Thailand, de har tidligere ejet New Road Guesthouse i Bangkok og der er stadig danske guider. Super god base at kende, hvis man kan skal til Bangkok. Gode anbefalinger herfra:-)

              #3547385
               Anonym

                Kun varme anbefalinger af Jysk herfra mig. Godt hotel de bruger centralt i Bangkok, billige priser og GOD standard:-)

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account