This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Callemülle

Hejsa!!!
    Min veninde og jeg skal ud og rejse til Februar 2010. vi vil rigtig gerne til Thailand, Vietnam, Indonesien og Malaysia. Vi kunne dog rigtig godt tænke os og høre fra nogen der har været disse steder. Hvordan i har planlagt jeres tur? Er det en fordel at tage landene i en bestemt rækkefølge, i forhold til hvad der bedst kan svarer sig prismæssigt med flybilletter? Eller kunne man tænke at der var nogle af de ovenfor nævnte lande der skulle undlades til fordel fr noget bedre????

Håber at i vil hjælpe.
    Mvh Callemülle

Anonym Anonym

ville sige at vietnam er rigtig flot hvis i tager op i highland og ser naturen og byerne deroppe, jeg tog turen på 4 dage rundt på motorcykel. vi var 4 piger der lejede 4 motercykler + chafør på dem og vi sad bag på, så stoppede de nogle gode steder, vi overnattede i langhuse og så en masse ting man ikke gøre nede i de størrer byer.
    Køb billetterne til landene dernede, gør det billigere!
    efter min erfaring.
    Vi rejste desuden fra nord til syd.

Anonym Kim

Hej
    Jeg kan anbefale at købe bogen “Backpacking for nybegyndere” Den giver en del beskrivelser om det du efterspørger – god tur

Anonym katja

Tusind tak for jeres svar. stor hjælp:-)

Anonym Tin

Helt klart vietnam :O..
    men det skal være i saigon :o.. sydvietnam ogs kaldt for ho chi minhs city …

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account