This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

En ven og jeg skal ud at rejse efteråret 07 og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål..

Planen er indtil videre at vi skal til Thailand, Vietnam, Indien, Kina og New Zealand – men vi har måske kun 2 måneder, er det nok????

Udover det vil jeg gerne høre lidt om hvad det koster at leve i de ovennævnte lande (mad, overnatning, udflugter, transport osv.)

Anonym Anonym

Hej jeg synes personligt det er for kort tid med 2 mdr hvis i vil se 5 lande. Enten ville jeg koncentrere mig om Østen og springe NZ over, eller også vælge fx Indien og Kina fra og så rejse til Thailand, Vietnam og New Zealand. Jeg tror i vil komme til at have alt for mange udgifter mht fly hvis i skal nå så meget, og i vil ikke have tid til at se noget før i skal videre igen. Men smag og behag.I kunne også flyve til Bangkok og rejse ned gennem Thailand vidre gennem Malaysia og flyve fra Singapore til New Zealand, det ville i godt kunne nå på 2 mdr og så få en masse ud af turen, og samtid spare på flyturene. Mht leve omk.Thailand ,Vietnam, Kina og Indien fra 150- 250 kr pr dag( selvfølgeligt afhængig af hvordan i vil rejse ,bo osv) New Zealand ca 500 kr om dagen. Lad være med at bestil nogle udflugter hjemmefra, da det er dyrere.
    God tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account