This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hey alle…. Vi er to piger der gerne vil rejse til Asien i 6 månder… De lande vi har tænkt os at besøge er: Japan, Kina, Thiland, Philippinerne og Vietnam.
    Vores spørgsmål er så, hvilket land er bedst at starte med at rejse til og hvor hen derfra også mere med at vi skal planlægge med at vi ikke ender i november og december månde hvor der lige pluselig kan komme sne osv!
    Andet spørgsmål er nå vi skal rejse rundt osv, hvad så med priser med flybillet fra danmark og vider rundt til de lande vi nu skal besøge.. hvor kan vi undersøge de ting henne…?
    Hvor mange penge skal man ha for at det kan holde i et halvt år??
    Nå vi nu skal rejse rundt, så skal vi jo ha rygsække og hvor mange ting skal man ha med af hver, tøj, sko osv….???

Hilsen Natascha

Anonym Michel

En god søgemaskine til søgning af fly mellem udenlandske destinationer: http://www.skyscanner.net/

…Hvis jeg skulle vælge rejsemål, ville jeg holde mig til Sydøst Asien!

God rejse 🙂

Anonym Rikke

Det vigtigste er næsten et undersøge klimaet i forhold til Japan og Kina. Kine skulle være røvkoldt om vinteren, hvorimod Thailand osv er lækkert om vinteren… Der er altid varmt i Thailand. Om sommeren regner det lidt hver dag, men det skulle ikke være så slemt…
    Jeg vil anbefale jer at starte i Kina og Japan, for der er så meget billigt skrammet i Sydøstasien, I vil have lyst til at slæbe med hjem, og så er det jo rart, hvis det er i slutningen af rejsen!
    Som tommelfingerregel skal I pakke tøj til en uge, og pak noget af det, du gerne vil have smidt ud i forvejen. Så kan du smide det ud undervejs, når du får købt noget andet, og det kommer du helt sikkert til…

Anonym Rasmus

Samme som ovennævnte.. Start i Kina og tag den derfra.. Kig evt efter muligheder på http://www.airasia.com.. De har bla. fly til philipinerne og vietnam rundt om i sydøstasien.. Det er tit for dyrt at flyve med de almindelige selskaber så undersøg lavprisselskaberne…
    Mht til pris er det svært at vurdere.. Japan er ca 4 gange så dyrt som Thailand osv.. Men uden Japan ville 6 måneder alt incl vel rende op i 60.000, men kan selvfølgelig gøres billigere…

Anonym Anonym

Start i Beijiing ( august maaned skal du ikke vaere i byen, med mindre du er sportsgal ! og tag sydpaa med tog over Shanghai, Guangzhou, Hong Kong, kunming, Hanoi… bangkok og se hvad tiden ellers siger !!
    God tur
    Shu Lei Gen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account