Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3539896
     stineagnholt

      Hej backpackere!
      Vi er to piger, som overvejer en backpackerrejse til Thailand næste år. Vi er dog noget usikre på vejret..
      Er Thailand værd at besøge om sommeren trods regntiden?

      #3539898
       holsterboy

        Hep hey..
        Thailand er klart værd et besøg i “regntiden”..
        Vi er selv en del gutter der gjorde det i 09 og i år, og det var hammer fedt.
        I 09 havde vi under 24timers regn på 23dage, måske lidt heldige – men nice var det. Og i år havde lidt mere, men slet ikke slemt, og ofte kun i meget korte regn byer…
        Hvad vi har gjort er vi har holdt os til “østsiden” af Thailand – Vil sige Pattaya, Hua Hin, Koh Tao og Koh Phangnan.. Og selvf Bangkok!!
        Hvor det meste af tiden er lagt på Koh tao og Koh Phangnan..

        Det er slet ikke slemt med regnen, man bliver våd, men der er stadigt varmt – hvilket er fedt!
        Vi snakker selvom at tage afsted igen, hvis vi ikke smutter ned og ser EM 😉

        Men håber det giver lidt svar, ellers bare spørg..

        Holst

        #3540126
         Sara Birkvad

          Jeg har også været afsted hvor vi bare havde virkelig godt vejr, kun én regndag på 30 dage. 🙂 🙂 🙂

          Så jeg synes klart i skal gøre det, men i skal selvfølgelig bare være vide at der er en chance for at det kan regne meget. :-/ Så.. I skal overveje om i vil løbe den risiko!
          Tjek evt. vejrudsigterne to uger inden og så køb billet hvis det ser ok ud, det ville jeg gøre, generelt er billetterne også billigere jo tættere på rejsedatoen man kommer..

          God tur. 🙂

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account