This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej med jer 🙂
    Jeg vil gerne rejse til Aisen og vil helst ikke have planlagt alt for meget på forhånd..
    Mit spørgsmål er så bare hvor “meget” kan man lade vær med at planlægge?
    Jeg tænker på at nogle lande kræver at man har en flybillet ud af landet igen og hvad med visum?
    Skal man bare søge til alle landene hjemmefra eller hvordan?
    Håber der er lidt hjælp at hente..
    Jeg vil også gerne have noget forslag til nogle ting man bør opleve i Asien samt hvilke lande?
    Hilsen Winnie

Anonym Anonym

Hvor i Asien skal du hen?

Anonym none

Jamen jeg ved det ikke sådan helt endnu.. Overvejer det klassiske som Thailand og de omkring liggende lande 🙂

Anonym Flemming

Øh bøh
    Har rejst i alle lande omkring Thailand.
    Tjek lige en ekstra gang med Vietnam. Da jeg var der for 5 år siden skulle man have det før ankomst, men de andre lande laver det mig bekendt ved grænseovergangen.
    Rigtig god tur:-))))
    Flemming

Anonym Jesper Jensen

Thailand, Malaysia, Laos, Cambodia og Vietnam har alle visa ón arrival ved de fleste grænseovergange.

Anonym Jesper Jensen

Thailand, Malaysia, Laos, Cambodia og Vietnam har alle visa ón arrival ved de fleste grænseovergange.

Anonym Anonym

Visum til Laos koster 35 USD.

mvh

Claus

Anonym Rasmus

Vietnam har 15 dages gratis visum ved ankomst, hvis du kan vise en billet ud af landet. Ellers skal du søge inden.. Laos og Cambodja har ved DE FLESTE overgange visum for 20-30 US ved grænsen, men ved enkelte overgange er det ikke muligt, så undersøg dette. Thailand får du 30 dage ved ankomst i lufthavn og 15 dage ved overland. Malaysia og Singapore er det 90 dage gratis. Filippinerne 21 dage ved ankomst.
    Indonesien kan man nogle steder få ved ankomst, andre steder skal det ordnes.. Kina skal altid ordnes inden..
    Macau og Hongkong 90 dages gratis visum…

Anonym DeXter

du behøver ikke have billet ud af landet i vietnam, har rejst ind i landet to gange det sidste år, og havde ingen problemer.

Anonym Rasmus

Det med visum til Vietnam er tricky. De officielle regler siger du skal have udrejsebillet.. Er også selv landet i Hanoi lufthavn uden at blive tjekket.. Men er for halvandet år siden blevet AFVIST ved grænsen mellem Cambodja og Vietnam.. Har en anden kammerat der for nylig også blev afvist mellem Laos og Vietnam overland.. Tricket er så bare at købe en billig airasia billet..

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account