This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rimsen

Hey…ja vidste ik lige hvor jeg ellers skulle sætte dette inlæg. jeg skal på ophold i 3 mdr med dansk studiecenter til næste år, og jeg er virkelig i tvivl om jeg skal vælge Thailand eller Costa Rica, som er de to jeg hælder til. Skal siges at jeg har været i Thailand én gang allerede, og det var skøønt, men det var kun en charter-tur på phuket, hvor jeg ik fik set Bangkok og nordthailand osv. På den anden side, har jeg også hørt at Costa Rica er et dejligt land, og da jeg har haft en smule spansk, ville det jo også være oplagt.
    Hvad ville i vælge?

Anonym Kimbo

Har rejst begge steder… Thailand er kulturmæssigt et fantastisk land og der er muligheder for at komme til stranden. Hvorimod Costa Rica er et mindre land, hvor man sagtens kan komme rundt og se alle seværdigheder på 14 dage, der findes også udemærkede strande, men de kan ikke måle sig med Thailand. Ved ikke præcis hvad din ophold indebærer. Men hvis du har mod på det spanske er det Costa Rica. Kulturmæssigt vil jeg foretrække Thailand. Et vanskeligt valg…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account