This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym am.dyrmose

Hej med jer alle rejselystne mennesker
    Jeg er netop ved at planlægge en lille rejse til sommer, som gerne skal være i Asien. Jeg har selv rejst i Thailand, Cambodia og Vietnam i en periode på 4-5 måneder for et par år siden, men vil gerne komme på disse kanter igen (dog andre lande i Asien).

Jeg vil gerne finde et sted som ligger ved nogle dejlige strande hvor der er mulighed for klatring eller surfing, da jeg har i trankerne at have en base ét sted. Det behøver bestemt ikke være en stor by, bare der er atmosfære og en rimelig afstand til sportslige aktiviter i bred forstand.

Det vil være skønt hvis der er nogle som vil dele ud af sine erfaringer, også hvis det ikke helt passer til de efterspørgsler jeg har sat op 🙂

Glæder mig til at høre fra jer.

vh Anne-Mette

Anonym Jesper

Jeg står i næsten samme situation.. Har bare selv rejst i laos, thailand og vietnam… Tænker lidt på fillippinerne, eller malaysia og indonesien?!

Anonym Jesper

Jeg står i næsten samme situation.. Har bare selv rejst i laos, thailand og vietnam… Tænker lidt på fillippinerne, eller malaysia og indonesien?!

Anonym Thomas

Hvis du vil rejse dansk sommer, så ville jeg tage op ad østkysten i Malaysia.

Hvis jeg skulle rejse dansk vinter, så ville jeg tage til Filippinerne, hvor du både kan klatre og surfe.

Anonym CC

Prøv at tjek Arugam Bay på Sri Lanka.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account