This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lauraab

Hej!
    Jeg har fået tilbudt et job i Laos i hovedstaden Vientiane, og tager derfor højst sandsynligt derned, og arbejder fra august til juni næste år. Jeg er dog en smule bekymret for, hvor let/svært det er at opbygge et socialt netværk i Vientiane. Jeg er bange for, at det bliver svært at møde mennesker, lokale såvidt som andre expats. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? Har i andre gode råd eller idéer til hvad jeg kan foretage mig mens jeg er dernede, så må i meget gerne sige til 🙂

mange tak!

Anonym Lisbeth

Jeg har ikke været i Laos, men generelt indbyder den asiatiske kultur til meget gæstfrihed, åbenhed og nysgeriighed overfor fremmede.

Så hvor dansk kultur ofte kan forekomme lukket og indspist, er den asiatiske mere åben og inkluderende.

Så hvis du selv viser en smule interesse i at være en del af samfundet omkring dig…så vil du også hurtigt blive det.

Nyd det 🙂

Anonym Tine

Jeg har heller ikke været i Laos, men har kun hørt godt om landet og de lokale skulle være meget flinke og åbne. Du kan jo altid prøve at kontakte nogle lokale over couchsurfing, hvis det er, så ville du da om ikke andet komme i kontakt med nogen. Min tidligere kollega har snart været i Laos i et år for at arbejde og hun er da ikke kommet hjem før tid 🙂 Jeg synes bare at du skal gøre det!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account