This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym misskath

Er der nogen som har erfaring med selv at booke sin jorden rundt billet gennem air new zealand?

Har fundet ud af at det er adskillige tusind kroner billigere end at gøre det gennem et rejsebureau, men er lidt i tvivl om om jeg “tør”at arrangere hele turen selv uden om rejsebureau?

Erfaringer søges:-)

Anonym Dreamer

Hej..

Så nu hvor du siger du vil jorden rundt, ved du så hvilke lande du vil se?
    Lige meget hvad du bestiller skal du huske og få nogle billetter hvor du kan ændre uden at det koster helt vildt, for der vil med granti komme et tidspunkt, hvor du gerne vil være lidt længere et sted, og et andet sted bare gerne vil væk så hurtigt som muligt.
    Du kan jo os tage den helt frie, og bare købe en billet af gangen..

Anonym Kasper

Har selv prøvet at leje med deres program, men jeg synes bestemt ikke, at det var særlig billigt. Hvor vil du hen og hvad var prisen?

Anonym Stiness

Jeg har selv lige bestilt en jordomrejse gennem Kilroy men med billetter fra New Zealand air. Jeg var derfor lige inde på New Zealand air og se, men de kunne ikke gøre det til samme pris… desuden kan jeg nu ændre billetten for kun 375 kroner og jeg har support fra kilroy.

Så jeg kan kun anbefale et rejsebeureau.

Til info flyver jeg således: kbh-LA-New Zealand-Shanghai og hjem til chp fra Hong Kong.

Anonym VerdensMikael

Anbefaler også et rejsebureau, hvor du kan tage ind og snakke med dem og planlægge turen.

Det er dejligt at kunne få ændret sine billetter – man ved aldrig hvad der sker når man rejser jorden rundt!

Mvh,

Mikael

Anonym kathrine

Det er også det vi er kommet frem til – at gøre det gennem et rejsebureau.
    vi skal give 16200 pr pers for ruten
    aarhus – cph – london – hongkong – auckland – sydney -cairns – samoa – L.A. cph – aarhus.
    Nu ved vi bar ikke om vi skal vælge my planet eller kilroy. Er der nogen som har lidt erfaringer med disse selskaber som de har lyst at dele?
    /Kathrine

Anonym Stiness

Jeg har brugt Kilroy er er rigtig tilfreds. Jeg gav 10.800,- for ruten:

KBH-London-LA-New Zealand-Shanghai og hjem fra Hong Kong over London til KBH.

Jeg har været nød til at ændre en af mine billetter, hvilket er super nemt og billigt. Jeg gav 375,- for en ændring.

Dertil kommer, at når man bestiller billet ved Kilroy hjælper de gerne med gode råd angående rejsen.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account