Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538020
     Rikke24

      Hvis der er nogen der har erfaring med at tage toget til Hamburg og så flyve derfra, så skriv endelig her! Hvad koster det? Kan man finde en køreplan online? Og hvordan var det i det hele taget?

      #3538021
       MissAdventure

        Ja… jeg flyver så vidt muligt altid med emirates fra Hamburg… senest for 3 uger siden… og igen i slutningen af juni… du kan finde rejsetider enten ved at ringe til dsb udland eller ved at bruge hjemmesiden – udland-funktionen.
        Priserne er fra 249 kr. og opefter… nogle afgange er billigere end andre… og jo tidligere du bestiller desto bedre mulighed for billig afgang (billetsalg åbner dog først 2 måneder før rejsedatoen).. der er et begrænset antal af de billige billetter. Jeg plejer at give mellem 249-389 kr. pr. vej.

        Jeg har det fint med at tage toget… dejligt behageligt og nemt… og ok priser.
        S-toget fra Hamburg hovedbanegård går direkte til lufthavnen… tager 15-20 min. og det er med i togbilletprisen (koster ikke ekstra).

        så anbefaling herfra 🙂

        #3538030
         Rikke24

          Mange 1000tak for de gode råd og tips:)

          #3538025
           Rikke24

            Mange tak for dit svar!! Jeg vil undersøge det nærmere og vil helt sikkert overveje det næste gang jeg skal afsted, da det ser ud som om der er penge at spare ift. flypriserne, i hvert fald nogle gange:)

            #3538027
             thaihenrik

              Flyver hvergang fra Hamborg og kan godt anbefale dette ,og tager taxi fra kruså til lufthavnen og den henter mig igen når jeg lander så ikke dyre pakeringstakster i den tid jeg er væk . ture i taxi koster 110 euro.

              #3538029
               Jens

                Hvis du booker med Emirates så betaler de også for din togbillet til den danske grænse.

                Ellers plejer jeg altid at bruge Bahn’s website (Tysklands svar på DSB). De ligger inde med togtider for godt og vel hele Europa og har en nem og overskuelig hjemmeside – også på dansk.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account