This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bangs

Min veninde og jeg tager til Europa her til sommer.
    Jeg har ledt rundt efter folk som kunne fortælle mig om hvor meget de havde planlagt i forhold til rejse og overnatning. Vi vil bare gerne besøge: Paris, Rom, Venedig, Athen og London og omegn. Hvis det stod til mig, skulle vi bare rejse rundt til byerne og tage den tid vi har lyst til, istedet for at skulle bestille hostels/vandrehjem fra starten af så man ikke er afhægig af det og skal rejse videre selv om man ikke har lyst. Men mange siger man skal bestille i forvejen. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe..

Anonym (L)

Jeg synes helt sikkert ikke at i behøver at bestille det hele hjemme fra, men hvis i har mulighed for det så ring og book et værelse/seng et par dage før i kommer til fx Rom. Vi booked intet i forvejen, og det resulterede i vi nogle gange skulle bruge en del kostbar tid på at finde noget der var ledigt… og det er jo heller ikke sjovt.
    Venedig har jeg dog hørt skulle være lidt af en udfordring så måske det er nødvendigt at bestille hjemmefra der. Men ellers er min erfaring at man godt kan klare selve Venedig på en dag. Så måske i kunne bor i nærheden og se noget mere af området, som er meget skønt. Har selv boet i den lille ferieby Lido De Jesolo ca ½-1 time fra Venedig, hvor der er en dejlig strand.
    Derudover vil jeg sige at det er lidt besværligt at komme til og fra Athen hvis i planlægger at rejse med interrail. Deres togsystem er ikke super godt…

Rigtig god tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account