This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ¤frydendal¤

Hej
    Min kæreste og jeg har planer om at rejese til malaysia i juli/august månede. Vi skal være afsted i 2 uger og regner med at købe flybiletten hjemme fra, og finde steder at bo der over. Er der nogen der ved, hvor det er bedst at tage hen på denne årstid, det må meget gerne være tæt på strand og by, men uden at blive for turisted. Vi vil også meget gerne vide, hvor man finder flybilleter til malaysia billigt.
    på forhånd tak for hjælpen.

Anonym Rasmus

prøv momondo.com for flybilletter.. Jeg ville prøve http://www.airasia.com også.. de har åbnet en ny rute fra London til Kuala Lumpur, denne tur koster ikk meget mere end 1000 kr pr vej, så turen til London er sparet ind hurtigt…
    I den årstid ville jeg uden tvivl tage til Perhentian Islands, som har højsæson her.. Evt dykke og se skildpadder og Hvalhajer…

Anonym Kristina

Hejsa. Vi skal rejse i samme tidsrum og har fundet billige flybilleter via Nemrejse.dk. Det kan anbefales at købe af dem, idet man hermed kan lave en lille pakkerejse, altså hvor man blot har de to første overnatninger og dermed er bedre forsikret ved evt. flykonkurs. På mange rejsehjemmesider, kan man ikke nøjes med at booke to overnatninger, men skal booke for hele perioden og så bliver det jo dyrt.
    Vi søgte på rejser fra London, hvor priserne er MEGET billigere end fra DK. Så vi skal flyve fra Gatwick til Singapore, hvor vi har to overnatninger. – Dette skal vi give 3500 kr for. Og så har vi fundet billetter fra København til Gatwick hvilket vi skal give 500 kr for.
    Så alt i alt kommer vi af med 4000 kr inkl. to overnatninger i Singapore.
    Det skulle være meget let og billigt at komme fra Singapore til Kuala Lumpur endvidere er det super billigt at flyve fra Singapore til Borneo via airasia.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account