This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sala

Hey. Vi er en lille familie på tre (to voksne og en dreng på 1 år) der skal til Ghana i seks uger her i maj og juni. Jeg har været i Ghana to gange tidligere for at besøge noget familie. Det er dog første gang jeg skal have min lille søn og kæreste med. Vi har planlagt at bo hos noget familie i ca. tre uger, men ville derefter rejse rundt på egen hånd, og forhåbentligt opleve en masse. Jeg ville derfor høre om der er andre der har erfaring med at rejse i Vestafrika/Ghana med små børn, og hvilke steder i Ghana der bare skal opleves?? (var ikke på det den helt store sightseeing sidst jeg var der!)

arbirk2

Hej
    Hvis du stiller det samme spørgsmål på Africa Branch på thorntree.lonelyplanet.com vil du få mange svar.
    god påske
    M

Anonym Rolf

Jeg rejste okring i Ghana i Marts måned og oplevet det som svært varmt. dvs ml.30 og 40 grader.

Det er IKKE mindre varmt i Mai / Juni og jeg ville være MEGET betenklig med at bringe ett barn på kun ett år med meg på det tidspunkt af året.
    Oktober / November vil jeg mene er bedere.

Uanset tager det lang tid innen man aklimatiserer sig med så høje tempraturer.

Ellers er bussene ganske komfortable og folk er utrolig søde, venlige og gestfrie.

Anonym Anonym

tak for jeres svar. det vil jeg tage med i mine overvejelser

Anonym sala

tak for jeres svar. det vil jeg tage med i mine overvejelser

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account