This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Electra

Jeg tænkte om der var nogen der havde erfaringer med at rejse med børn? Nogle gode tips eller råd, m.m
    Det ville være en stor hjælp at få lidt indsigt i det, da jeg overvejer det selv, og gerne ville være forberedt på fordele og ulemper. ex. mht at rejse og arbejde, sikkerhed,m.m.
    På forhånd tak.

Anonym Anonym

Jeg og resten af fam. rejser ligeså tit vi kan komme afsted. Vi har to piger som første gang var 8 og 10 år.
    De har aldrig været noget problem at rejse med, trods lange bus og tog rejser i Asien. En god bog og en gameboy kommer man rigtig langt med, ellers bare spil og hygge. Der er fordele og ulemper. Men hvis du rejser i deres tempo, i stedet for dit eget og tager de pauser de har brug for, så er det bare afsted.
    Sikkerhed kommer vel meget an på hvor du vil hen.
    Borneos jungle med små børn ville jeg ikke gøre, alt for langt til et hospital.

Anonym Electra

Tak for dit svar 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

iDet er ikke noget problem at rejse med börn,

Det kommer lidt an på hvad barn man har, trives det godt her hjemme i DK og ikke er syg hele tiden, så se og kom afsted, i for begge to en kanon oplevelse .
    har et nr til familien på farten bor i ribe,
    75344015.
    De ved en masse om at rejse med börn. lars

Anonym Anonym

De bliver da sikkert også rigtig glade for, du sådan ligger deres tlf nummer ud på nettet.

Anonym Karina

Hej
    Jeg kan anbefale bogen Backpacking for begyndere, som handler om en familie som rejser med rygsæk i Thailand, malaysia og borneo med mindre børn. God at læse inden man tager afsted. Denne familie lever simpelt og billigt, altså ikke noget med luxushoteller og den slags. Jeg har selv rejst på samme måde med en på 15, 11 og 2 år i Laos og Cambodia – det er ikke noget problem, tvært imod. – og så giver du den samlede familie en gave som holder for livet
    Karina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account