Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3526012
     ninna87

      Hola så er det sku mig igen……. ( jeg tror selv jeg er blevet afhændig Backpacker planet) XD bare det ikke er alkohol og stoffer så skulde det være i orden ikke, ose??:P

      anyways…

      Mitt spørgsmål er: når man rejser sammen med sin ven i 4 måneder er der ikke tider hvor man bliver rigtigt irriteret på hinanden og når det skete hvad gør man så??

      jeg spør fordi jeg har hørt om veninder som har taget på rejser sammen, og har ikke klaret at være sammen i 4 månede og taget hjemme igen langt før rejsen var slut :/ sker det ofte eller hører det til i samme genre som UFO ???

      – nicolina

      #3526018
       Anonym

        Ja som nævnt ovenfor er det et spørgsmål om hvordan i er som personer osv.
        Jeg rejste til Australien sidste sommer med min bedste veninde gennem 6 år, og det gik så ikke særlig godt efter et halvt års tid hvilket resulterede i at hun fandt en fyr og valgte at rejse med ham i stedet for mig. Men altså ja, lav regler og snak om hvad i vil gøre hvis der nu sker noget som ikke burde ske…

        #3526015
         l

          Det er svaert at give et generelt svar paa det for det kommer jo meget an paa jer som personer og jeres venskab. Jeg rejst sammen med min bedste veninde i 6 maaneder og det gik rigtig godt! Vil til en hver tid goere det igen. Vi have lavet en aftale hjemmefra om at hvis der var noget den ene ville men den anden ikke gad, ventede vi paa hinanden til at “oensket” var opfyldt. Vi ville ikke have at en af os kom hjem og foelte at vi var gaaet glip af noget. Det var en super aftale for der var aldrig sure miner over “det vi ikke fik gjort”.
          Derudover havde vi aftalt at hvis den ene gjorde noget som gik den anden paa skulle luften renses med det samme saa det ikke byggede sig til noget stort og meningsloest.
          Det er ikke til at undgaa at blive ueninge engang imellem naar man er saa meget sammen, men jeg tror virkelig at et par gode aftaler hjemmefra kan goere en stor forskel. Der er jo dejligt at have en at dele alle oplevelserne med og jeg synes helt sikkert ogsaa det var dejlig at have en jeg kunne snakke med da jeg kom hjem som var 100 procent inde i det. Der er jo saa mange indtryk som skal fordoejes.

          Haaber i faar en super tur…

          #3526035
           H.

            Jeg rejste med min bedste veninde, og vi havde den fedeste tur i et halvt år. Deter natuligt at der opstår uenigheder i mellem hinanden, plus at irritationsmonumenter kan opstå, men hvis man på forhånd aftaler, at man taler ud om tingene, at være tollerant, og gå på kompromis, og samtidig bliver enige om hvordan rejsen skal foregå, har man de bedste forudsætninger for et vellykket parløb.
            Vores venskab blev stærkere gennem rejsen. Man kommer så tæt ind på hinanden, og ikke mindst er det dejligt at kunne dele de ting man ser og oplever med hinanden. De fælles minder er uvurderlige
            Jeg tror dog, at det er vigtigt at man kender hinanden rigtig godt – på godt og ondt. Man skal noglelunde vide hvad man går ind til..
            held og lykke med det hele:-)

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account