Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3639757
     NanaStrandgaard

      Jeg er en 18’årig pige ved navn Nana. Jeg er en dansk au pair en time fra Melbourne i Australien, og ville høre om der var andre i nærheden, som jeg kunne komme i kontakt med (:

      #3640489
       Nina

        Jeg starter op som au pair den 4/1, hos en familie som bor delvist i melbourne og i en by 2 timer derfra 🙂 jeg hedder Nina er 19 år og skal være der til starten af april

        #3640592
         Katrina

          Hey piger. Jeg er i melbourne 🙂 Er i friske på at mødes? 🙂
          skal være her til maj 🙂

          #3642700
           Camilla Skov Elnegaard

            Jeg bor i Malvern East, Melbourne og er også lidt ensom. Kom hertil i sidste uge, og får brug for nogle danske veninder, som vil med ud og se lidt forskelligt i Melbourne og omegn!

            #3642701
             Camilla Skov Elnegaard

              Jeg bor i Malvern East, Melbourne og er også lidt ensom. Kom hertil i sidste uge, og får brug for nogle danske veninder, som vil med ud og se lidt forskelligt i Melbourne og omegn!

              #3643188
               kurell

                Jeg skal arbejde som Aupair i en by nær melbourne fra oktober, og søger noget dansk netværk , så man har nogen at opleve lidt af Australien med, eller bare et hyggeligt café besøg osv. 🙂
                så giv lyd hvis du tænker at du var interessert i at se om vi måske havde nogen ting til fælles.. 🙂

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account