This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NanaStrandgaard

Jeg er en 18’årig pige ved navn Nana. Jeg er en dansk au pair en time fra Melbourne i Australien, og ville høre om der var andre i nærheden, som jeg kunne komme i kontakt med (:

Anonym Nina

Jeg starter op som au pair den 4/1, hos en familie som bor delvist i melbourne og i en by 2 timer derfra 🙂 jeg hedder Nina er 19 år og skal være der til starten af april

Anonym Katrina

Hey piger. Jeg er i melbourne 🙂 Er i friske på at mødes? 🙂
    skal være her til maj 🙂

Anonym Camilla Skov Elnegaard

Jeg bor i Malvern East, Melbourne og er også lidt ensom. Kom hertil i sidste uge, og får brug for nogle danske veninder, som vil med ud og se lidt forskelligt i Melbourne og omegn!

Anonym Camilla Skov Elnegaard

Jeg bor i Malvern East, Melbourne og er også lidt ensom. Kom hertil i sidste uge, og får brug for nogle danske veninder, som vil med ud og se lidt forskelligt i Melbourne og omegn!

Anonym kurell

Jeg skal arbejde som Aupair i en by nær melbourne fra oktober, og søger noget dansk netværk , så man har nogen at opleve lidt af Australien med, eller bare et hyggeligt café besøg osv. 🙂
    så giv lyd hvis du tænker at du var interessert i at se om vi måske havde nogen ting til fælles.. 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account