This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej, jeg er en pige på 18 der gerne vil ud og rejse til sommer. Lige nu er jeg i gang med en Hf som jeg afslutter i juli. Jeg vil gerne nå at arbejde i sommerferien, så havde tænkt af afrejsen skulle ske onkring august.. Hvor turen går hen er ikke helt bestemt endnu, men jeg havde tænkt på Australien, New Zealand eller Asien. Det jeg gerne vil opnå med turen er at opleve forskellige kulture og se en anden natur en den vi har her hjemme. Jeg havde tænkt at rejsen også skulle indholde lidt arbejde, så rejsepengene måske kunne blive holdt lidt ved lige 🙂
    Turen skulle også gerne indholde Bongee Jump og dykning da det længe har været en drøm.
    Skriv hvis det lyder lidt i retning af hvad i gerne vil opleve.

Rejsens længde: 3-6 mdr.

Afrejse: August 2011

Anonym OlafFO

Nu har jeg været i AU Nov 2009 til Apr 2010. og Thailand Mai 10. Bungee Jump er meget fedt. Jeg hoppede i Cairns (50 m) x 5 gange.

Dykning også fedt i GBR og Whitsunday, og Thailand.

Tager til Thailand igen 2011 og derefter NZ, men det er nok i Oktober.

Lige nu er kursen på AUD meget høj, så det er meget dyrt down under. Maden, med det mener jeg frugt og grønt er dyrt. Det er dyrere end i DK. Jeg husker da jeg købte 2 stk. bananer. det kostede mig sku 14 KR!!!,

Så hvis du vil til AU, så spar meget op.
    Australien er et fedt land, så det var pengene værd.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account