This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym M.lyn

hey
    vi er nu i la paz, skal til Ecuador snart og saa mod mellemamerika med skib.
    det virker temlig uoverskueligt nu, men lykkes skal det.
    er der nogen der kender en baad med den rute eller er det noget med at dukke op i havnen og tomle sig vejen. fragtskib eventuelt? nogen gode gastsider? nogen tips til saaen ville redde os meget tid..tak
    og hvis man ioevrigt skulle faa lyst til at smide tips om det bedste i peru, ecuador maaske endda mellemamerika ville jeg hoppe og danse
    mange tak og god rejse til alle, skriv gerne hvis tips til bolivia..
    morten lyndrup

Anonym mvh. andreas

Hola, er lige kommet hjem fra tre måneder i Ecuador.
    Jeg vil anbefale jer at tage til en kaldet Banos, rigtig cool by. Man kan lave alt slags adventure aktiviteter.. bla. mountainbike, bungee jump, river rafting etc + de har et udemærket natteliv. Hvis man er til det kulturelle så er Cuenca en super flot by. Hvis i skal langs med kysten så er Montenita en super fed lille surfer by. hyggelige standbarer + lækker strand = perfekt til afslapning.
    håber i kan bruge det.

Anonym The Flying Man

Du lever i gamle tider min ven 🙂

For mange år siden afgik der dampere fra Ecuador til Mellemamerika, men den tid er forbi.

I dag er det stort set kun fragtskibe der sejler turen – og det er sikkert ikke billigere end at flyve. Og sikkerheden kan også være et problem.

Du kan være heldig, at en privat sejler er på vej på turen – men så skal du være heldig.

Mit bedste råd er, at du snupper en flyver.

Det er billigst, sikrest og hurtigtst.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account