Hej Kasper
Som Jens rigtigt siger, så ville jeg vente med at bestelle fly til i er i de enkelte lande. Friheden er bedre, og ens tur arter sig langt fra altid som man regner med.
I kan møde nogen der har været de steder som i har planlagt, men som også kan fortælle om steder der måske er flottere, mere spændende, og så ændre i jeres plan. Mit råd vil være at i venter med at bestille.
Der er næste flere backpackere end Thailændere i Thailand. Det er der selvfølgelig ikke, men der er rigtig rigtig mange, og det er over alt. Da jeg selv rejste med rygsæk første gang i 2007, tog jeg præcis samme tur som i vil. Jeg brugte dog 5 en halv måned (1-2 måneder er måske lige kort nok til 4 lande), og faktisk mødte jeg danskere i hver eneste by jeg var i. Jeg siger ikke det er godt, da man jo ikke nødvendigvis rejser ud for at møde danskere alle steder, men det siger måske lidt om hvor mange backpackere der er i asien.
En anden ting, et lille tip, hvis i vil møde nogle at følges med. Så rejser de fleste fra Thailand, over Cambodia og op gennem Vietnam, for så at tage ind i Laos og videre til nord og sydthailand.
Rigtig god tur.
Venligst
Kenneth, Vietnam-Rejser.dk