This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tobias2

Hej, jeg er en ung fyr på 19 år, som regner med at tage på en backpack-tur i Vesteuropa, dog hovedsageligt England og Skotland men har tænkt på at afslutte med at rejse rundt i Sydeuropa.
    Regner med at tage afsted omkring juni/juli og så være afsted i omkring 3-5 måneder hvis alt går godt.

Indtil videre har jeg ikke fundet nogen at rejse med, så hvis nogen kunne have lyst til at se Vesteuropa så send en mail så kan vi snakke om det
    pedtobias@gmail.com

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om, der er nogen der har nogle ideer til rejsemål i England og skotland?

Anonym Pøllepigen

Hey

Er lige kommet hjem fra en uges ferie i Skotland – et ret fedt land. Edinburgh er en helt igennem fed by med alt hvad dertil hører..:-) Bestemt et besøg værd, og gerne i flere dage. Højlandet er rigtig flot at se. Vi boede i Inverness, som er lidt kedeligt i forhold til Edinburgh, men fint nok som base. Tog en tur ud til Loch Ness søen. Tiden var desværre ikke til alt det vi gerne ville se, og der var nogle kløfteområder, vi gerne ville have set. Bla tæt på Loch Ness var der et område – Glen Affric. Området omkring Loch Lomond skulle også være et besøg værd. Øen Isle of Skye nåede vi heller ikke, men skulle også være super fedt at besøge. Måske har du allerede fået fingre i bogen, men vil ellers anbefale dig at få fat i Lonelys guidebog over Storbritanien. Den er en kæmpe hjælp til stort set alt..

Rigtig god rejse..:-)

Mvh Helle

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account