This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bregge

Hej alle
    Vil gerne rejse rundt i Europa på ubestemt tid men søger ideer til hvor rejsen skal gå hen og om der er noget must see, håber i har nogle gode råd.
    Evt også råd hvis det ikke er i europa, er åben for alle rejsemål evt med en rejse partner

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

min back packer dage i europa var greece graekenland super fedt hvor du kan sejle fra ö til ö og camper på de mange öere camper kunne man da jeg var rundt tjek lige op om det, husk ios super party ö paras, super ö ville tro der er mange back packer endnu da man kan ö hoppe som man vil og der er mange öere amigo.
    lars

Anonym amboye16

Jeg har været glad for at backpacke i Østeuropa. For det første er det billigere end Vesteuropa. Derved kan du være afsted i længere tid. Der er ikke lige så mange turister, folk er super venlige og du ved ikke, hvad du får…

Med det mener jeg, at hvis du skal til Paris, så ved du godt på forhånd, at der ligger Eifeltårnet. Men hvad er de “store” oplevelser ovre øst på? For mig er det en del af eventyret at rejse ud og ikke vide, hvad der møder mig.

Jeg har været rigtig glad for at rejse i Ungarn, Montenegro, Rumænien, Moldova og Ukraine – men jeg er sikker på, at de fleste lande har masser af oplevelser, der ligger og venter.

Kaukasus er også en fin mulighed. Både Armenien og Georgien har meget spændende at byde på. Azerbaijan har jeg ikke besøgt endnu. Der behøver du også visum, som er rimelig dyrt. Armenien og Georgien kræver vist ikke visum i øjeblikket. Du kan tjekke på udenrigsministeriets hjemmeside.

God tur
    Anne Marie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account