This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daizz

Hej Alexander.
    Det lyder som en ret awesome tur, du skal på.

Ang. Bevis for udrejsebillet, så er det individuelt fra land til land, hvem der kræver hvad. F.eks. Rejser mange til Vietnam og flyver hjem fra Thailand eller omvendt. Dette accepteres, da de kan bevise, at de forlader regionen og pga visum i Vietnam.

Nu kender jeg jo ikke din nøjagtige rejseplan, men den er god nok, at det kræver udrejsebillet de fleste steder. Dog kan du vælge lande efter det, og stadig få en mega fleksibel rejse ud af det. Det nemmeste vil nok være Thailand, Laos, Cambodia, Malaysia og Singapore. Du skal dog bemærke at nye visumregler træder i kraft snart i Thailand.

Håber det kunne hjælpe dig en smule 🙂

Anonym Anonym

Hej
    Jeg er selv næsten lige kommet hjem fra 3 måneder i asien, jeg havde købt en åben flybillet hos kilroy der skulle bringe mig fra dk til Beijing til bangkok også retur med et gebyr på 1500 for ændringer. men fik kun brugt billetten derud da mødet med andre betød ruteændringer og da jeg så ville ændre min reurbillet fra Kathmandu til dk ville det koste 7000 for ændringen (ved ikke hvorfor) så fandt min egen på momondo til 3200…
    min pointe er bare at hvis du kan lide det spontane og se hvad dagen bringer så køb en one way billet(går naturligvis ikke til KIna bl.a) men der er masser af billige billetter rundt i asien og busser og både..
    Var i kina thailand laos og nepal og kun i kina skulle de se billet ud og hostel booking… god tur

Anonym Alexander Nicolaj

Hej allesammen.
    Jeg skal afsted på en længere rejse her til oktober, til først Kina hvor jeg skal arbejde og så senere rejse i SØ Asien.
    Jeg har ligesom mange andre været nede og besøge Jysk Rejsebureau. Her fik jeg at vide at jeg hver gang jeg rejser ind i et land, vist med undtagelse af Malaysia, Lagos og Cambodja, skal kunne fremvise en billet ud af landet også. Hvilket jeg vel egentlig godt vidste, men som jo fik mig til at indse jeg skal have styr på alle flybilletter inden afgang.
    Hvad er folks erfaringer med dette? Og hvordan har folk gjort det?
    Jeg er også interesseret i at vide, hvordan med flybilletter – er det fint nok at bestille hovedparten af ens billetter hos fx Jysk, det er ikke sådan det bliver langt dyrere ?

Håber i kan hjælpe mig og give mig til mod tilbage, da jeg pt synes det hele virkelig lidt uoverskueligt, da det også var meningen at jeg skulle mødes med nogle venner som bare ville rejse ned i kortere tid, men dette kræver jo de er med inde over hele planlægning helt fra hjemme, så jeg er det rigtige/samme sted som vedkommende.

Mvh Alexander Nicolaj

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account