This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym admin

Jeg er ved at planlægge en 6månders backpacker rejse fra indien(Dehli) til Thailand(Bangkok). Jeg skal rejse i midten af juli til slutningen af december måned. Jeg har aldrig prøvet en lign. rejse altså Backpack stil, så jeg er virkelig åben for råd, vejledning og gode anbefalinger til hvor jeg ellers skulle tage hen.

Mine foreløbige planer er at rejse fra Dehli i indien og arbejde på et børnehjem i måske 2 uger også ellers rejse videre nord på for at tage turen gennem syd kina hen mod den kinetiske mur. Derefter har jeg så tænkt mig at tage ned til et tigertempel i thailand nær Chiang Mai, hvor jeg først vil komme gennem Vietnam.
    Hvordan ser tidsplanen ud? Og er der andre steder jeg SKAL opleve?
    Når jeg skal lave frivilligt arbejde vil jeg helst gerne være et sted hvor man skal fysisk aktiv og være ude hvor det sker altså ude naturen istedet for at det er i en storby. Altså ikke steder hvor der er voldsomt turistet.

Jeg vil helst gerne arbejde med pandaer, tigere, aber og alle andre mulige eksotiske dyr. Bare jeg er der og gør en forskel i en uge eller 2.

Samlet set vil jeg gerne have nogle forslag til andre ting og steder jeg skal opleve. Samt om turens længde passer til det jeg gerne vil opleve. Derudover vil jeg gerne have tilpasset turen, så jeg har bedst muligt vejr hele vejen. Jeg forventer at have omkring kr. 35.000 til turen. Jeg forventer at tage det meste af turen alene.

Jeg er kun i den indlevende fase endnu, så derfor håber jeg, at nogen kan komme med lidt inspiration til turen.
    Tak For hjælpen på forhånd :)!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    ring til mig på 4553570371.
    Du skal rejse fra varanasie indien til nepal,vider fra nepal til tibet og vider fra tibet til kina med bus eller tog.
    Der köre jeps fra nepal til tibet.
    Fra kina kan du rejse til vitenam, fra vitenam kan du rejse til laos og fra laos til Thailand bangkok, det hele kan du gör over land, det er noget af en mission du er på, men en fed oplevelse, har selv i alle de land du skal igennem, du for en kanon oplevelse, ring til mig hvis du skal bruge mere info,,venlig hilsen lars.

Anonym Simone

Heej.
    Jeg har også været på backpacker tur i Asien. Jeg startede selv i Indien, og hvis du vil have Indien med, er Delhi absolut ikke et særlig rart sted, og ikke et sted man skal være længe. Jeg var i Myanmar (Burma) og det er helt fantastisk. Det burde du overveje. Ved ikke om 35.000 er lige i underkanten? :). Synes altid man kommer til at bruge lidt mere end man planlægger. GOD TUR!

Anonym Camilla

Hejsa,

Det lyder fedt! Jeg har også selv rejst en del i både Thailand og Indien. Min umiddelbare tanke er, at hvis du ikke har rejst meget før som backpacker og du endnu ikke har booket dit fly, så er det måske værd at overveje at gribe det omvendt ad. Altså starte i Thailand og ende i Indien. Indien er et af de fedeste steder at rejse, men det kan faktisk også være krævende og særdeled udfordrende. Omvendt er Thailand efter min mening et af de nemmeste steder i Asien at rejse.
    Bare en tanke..:) God fornøjelse!!
    /Camilla

Anonym Backpacker Richard

Hej mester.

Hvis du son rookie backpacker vil tage den tur, er det noget af en mundfuld.!
    Jeg har selv rejst en del omkring GOA og Myanmar. og ja, det er helt fantastisk på de kanter, og udfordrende. Du burde overveje at tage en erfaren Backpacker med på turen, for at få noget sammen hold på det.

Derudover, har jeg aldrig selv rigtig planlagt turen til mindste detalje når jeg har været af sted. Nogle steder er det super fedt, og man bliver der en uge ekstra, og møder nogle kanon fede mennester!

Bare et råd.
    Men god tur!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account